Onsdag!

Idag har jag varit duktig och pluggat massor! Nä men lämnade in min bil på service och medans dom fixade med den så promenerade jag bort till en bokaffär som låg när och satte mig ner med en kaffe, min mobil och högskoleprovsboken. Blev lite över fyra timmar så fick väldigt mycket gjort. Sen var det snabbt hem för lunch för att hämta Iz på skolan och sedan hem igen för ännu mera plugg medans hon gjorde sina läxor. Middagen lagades, åts och städades undan och nu ligger jag och kollar på PH som hackar som tusan så reklamen blir 5 min lång istället för 30 sek... Aja jag ska inte klaga. Imorgon är det torsdag och snart helg igen. Ojj vad tiden går fort och i helgen är det mycket planerat så den lär gå ännu fortare! Ciao!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hanna larsson

på resande fot ..

RSS 2.0