"It is time to request your flight home"

ÄNNNTLIGEN säger jag bara!!! Var så glad när jag loggade in på min au pair konto idag! Äntligen min tur att få önska om flyg hem till kalla sverige! 
 
Så nu är det gjort och nu är det bara att vänta på att dom ska boka ett flyg åt mig sen vet jag exakt när jag är hemma again!
 
Sjukt skän känsla men änåd konstig. Har längtat ett tag på att min år snart ska vara slut och nu är det de snart. Nästa au pair redan vald och mitt flyg önskat. Bara att försöka börja med den där listan med alla saker jag vill hinna göra. Kan bli tajt nu alltså hehe då mycket redan är in planerat!
 
Ska göra mitt bästa och verkligen försöka njuta av tiden som är kvar nu, för sen börjar det riktiga livet igen när man kommer hem!
 
Ciao!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hanna larsson

på resande fot ..

RSS 2.0