helgen!

Har haft en riktigt skööön helg! Varit ledig nästan hela då jag jobbade mycket i veckan. Började i alla fall fredagen med att inte jobba något alls haha. Kate ville hämta Iz och sen var dom bara hemma. Så efter middagen åkte jag till Sophie som fortfarande jobbade. Satt med dom när dom åt middag och efter hon slutat åkte vi tillbaka hem till mig. Och där väntade idolmys! Matilda kom hon med och det var riktigt skönt att bara ta det lugnt med vänner, popcorn och Zoo-klubbor.

Sophie sov även över för på lördag morgon var det dags för shopping! Upp hyfsat tidigt för att hämta upp matilda och sedan iväg på Potomac mills!

Blev en riktigt bra och lång dag med shopping och när jag kom hem var jag heeeelt slut.

På söndagen sov jag otroligt länge. Chillade kvar i sängen typ hela dagen, jobbade en timme på eftermiddagen sen blev jag hämtad för att åka till den första luciaträningen!! Var jättekul att se att vi var så många. Ska bli hur kul som helst med det här!! :)))



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hanna larsson

på resande fot ..

RSS 2.0