Helgen efter Thanksgiving

Thanksgiving inträffar alltid på en söndag och helgen efter brukar alla fortfarande vara lediga. Fredagen är känd som Black Friday och det är galna reor överallt! Jag hade i alla fall fortfarande hunden så begav mig inte iväg mitt i natten som alla andra. Jobbade på fredagen typ som vanligt. På kvällen så hämtade jag upp Hedvig och vi begav oss mot lite affärer. Men just där skulle shoppa var det inga reor då de redan var så billigt. Fick ändå med mig en tröja och en poncho. Bilder kanske kommer sen om ni är snälla.
 
När vi shoppat färdigt köpte vi med oss mat och lite smått och gott och åkte sedan hem till hunden igen. Hade en Jättemysigt kväll med gott, film och MASSA prat. Fick stoppa filmen hela tiden för vi hade så myclet att prata om haha. Blev så sent att hedvig sov över, men inte gjorde det något för då fick jag sällskap!
 
 
 
På lördagen jobbade jag några timmar på förmiddagen och sedan bara tog det lugnt med hunden. Hedvig kom sen igen på kvällen och vi kollade bara på film igen.
På söndagen packade jag ihop mina saker, sa hekdå till hunden och åkte hem. Tog det otroligt lugnt hemma innan det var dags för sista lucia träningen. Fick då veta på att jag ska få vara lucia en gång, HAPPY! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hanna larsson

på resande fot ..

RSS 2.0